Női fitness

MÉLYIZOM TORNA hétfő 17.45

Minden izmot megmozgató alakformáló torna. Külön figyelmet fordítunk a nyak-hát-ágyéki terület átmozgatására , így kiválóan ajánlott  , ha -fáj a hátad, -sokat ülsz, -mozgásszegény életmódot folytatsz.

Nagylabdás óra 60 percben. Tempós zenére felezett ütemben dolgozunk. A mélyen fekvő izmokat dolgoztatjuk, elsősorban erősítő óra. Nagyon jól átmozgatható a test minden része, azonban ha a komfortzónát kicsit átlépve dolgozunk nagyon szépen formálható az izomzat. Rendszerességgel, kitartással szép, formás nőies izomzat alakítható ki. Nagyon jó kiegészítője egy cardio edzésnek (ami futás vagy 1 órás tempós, lendületes séta is lehet) Az óra első felében a labdán ülve, hason és háton fekve dolgozunk, a labdát súlyként is használjuk emelésekhez. 0.5-1-1.5 kg-os súlyzóval erősítünk, ki - ki teherbírásának megfelelően. Az óra második felében a talajon erősítjük a combot, feneket, hasat. Izület és gerincbarát módon végezzük a gyakorlatokat.

AEROBIK : INTERVAL/STEP kedd 17.45
60 percben cardió és erősítő óra. A legjobb zsírégetést lehet vele elérni. Éppen ezért a step órát is intervalként tartom. Akinek a deszka zavaró vagy derék és ízületi panaszok miatt kerüli, az is jöjjön bátran. Ilyenkor felragasztok a padlóra egy deszka utánzatot és talajon dolgozik, nincs magasítás. Mindkét óránál egyszerű, egymásra épülő lépéskombinációt tanulunk, majd ezeket ismételjük erősítő blokkokkal megszakítva. Nagyon jól fejleszti a memóriát, koordinációt is. Kikapcsol, minden napi gondodat az ajtón kívül kell hagynod, hogy lépést tudj tartani a zenével és velem  Nagyon jó stresszoldó! Az óra 2/3-a cardió, az 1/3-a talajon erősítés, elsősorban hasizom erősítés, mert állva keményen megdolgoztatjuk a kar, hát, comb és fenék izomzatát is.

DINAMIKUS ALAKFORMÁLÓ csütörtök 17.45
Egy kicsit a hétfő és a kedd keveréke. Összejön a lendület és az erő. Annak, aki a hétfői órán kicsit jobban pörögne, a keddi óra azonban gyors, jó választás lehet. Itt nincs nagylabda. Az óra első felében állva dolgozunk tempósan, kicsit a pulzust felpörgetve, gerinc és izületkímélő módon, guggolás, ugrálás és koreográfia nélkül. A óra második részében a talajon minden izomcsoportot erősítünk. Használunk botot, kislabdát, gumiszalagot, súlyzót, hogy hatékonyabb és változatosabb legyen az óra.

Szeretnél mozogni , erősödni , fogyni,formálódni , akkor itt a helyed!

Családias környezetben várlak , alacsony létszám , kellemes légkör.

Bejelentkezés szükséges:

30-441-8196 vagy p.mozgaskucko@gmail.com vagy facebook

Szeretettel várlak: Simonné Koltai Krisztina

                              aerobik edző

 

Bármelyik óratípus kiegészítése  vagy ajánlott mozgásszervi fájdalmak prevenciójaként , rehabilitációjaként a FASCIA TRÉNING. 

Olvass róla többet a" Medical Fitness " fül alatt.